Incepere an scolar 2020-2021!

1 Orar si structura
2 Regulament TAXE
3 Situatia scolara
4 Cursuri online
1 Orar si structura
2 Regulament TAXE

1) Taxa anuală de școlarizare se reduce cu 10% dacă se achită integral până
la 23.10.2020.
2) Ratele 1, 2 și 3, reprezentând fiecare 1/3 din taxa anuală de școlarizare,
se achită până la 23.10.2020, 11.01.2021 și, respectiv, 15.04.2021.
c) Pentru anul I, rata 1 se achită până la 27.09.2020 !

Regulamentul de taxe se gaseste aici: https://www.utcluj.ro/media/decisions/2020/07/06/Taxe_2020-2021.pdf

 

 

3 Situatia scolara

 

Sinu este sistemul informatic al Universitatii Tehnice unde studentii isi pot consulta situatia scolara si alte informatii utile.

Link SINU: https://websinu.utcluj.ro/

4 Cursuri online
  1. Cursurile de la licență și master (cursuri de ZI) sunt postate
    pe platforma KB (prescurtare de la Knowledge Base).
    Platforma KB a Centrului Universitar Nord din Baia Mare
    http://kb.cunbm.utcluj.ro
    Detalii aici.
  2. Videoconferințe pe platforma ZOOM
    La anumite discipline profesorul va desfășura activități sub forma
    unei videoconferințe pe platforma ZOOM.
    Crearea contului Zoom și descărcarea aplicației Zoom Meetings
    https://zoom.us
    Pentru buna desfășurare a unei videoconferințe ZOOM studenții
    trebuie să aibă cont creat pe site-ul precizat mai sus, iar la folosirea
    aplicației locale Zoom Meetings mai întâi să se autentifice cu acel
    cont. Doar după autentificare li se va permite accesul la o anumită
    videoconferință (care este descrisă de un Meeting ID și de o parolă).
  3. Utilizarea platformei TEAMS pentru activitățile didactice
    La anumite discipline profesorul va desfășura activitățile didactice pe
    platforma Microsoft TEAMS. Este mai complexă decât Zoom și este
    recomandat ca studentul să studieze, mai întâi, câteva tutoriale.
    Studenții trebuie să aibă cont de student UTCN, iar la folosirea
    aplicației Microsoft Teams studenții se vor conecta cu acel cont.
    Pentru STUDENȚII din anul I admiși în iulie și septembrie 2020,
    crearea conturilor noi se va face în perioada 21 sept.– 2 oct. 2020 de
    către personalul specializat care se ocupă de sistemul informatic al
    Universității Tehnice din Cluj-Napoca.
    În perioada 2 – 9 octombrie 2020 se va deschide formularul pentru
    probleme de tip USER INEXISTENT – trebuie urmărită pagina
    http://o365.utcluj.didatec.ro/
    În perioada 12 – 16 octombrie 2020 se vor procesa solicitările primite
    – trebuie urmărită pagina - http://o365.utcluj.didatec.ro/